Доставка Доставка

Доставка Доставка

Методи на доставка
Всички продукти се опаковат внимателно и се изпращат с проследяване и застраховка. direect застрахова всеки часовник за пълната му стойност и го изпраща с номер за проследяване. Можете да проверите текущото състояние на поръчката си по всяко време от профила си в direect. пратките на direect се поверяват само на най-добрите куриери, включително DHL, DPD и UPS, лидери в областта на експресните въздушни пратки. Стандартната доставка се изчислява на страницата за плащане в зависимост от пощенския код и държавата. Изпращаме до страните от ЕС САЩ, Канада и Великобритания. Разходите за доставка включват мита и митнически такси за пратки до всички държави - членки на ЕС, както и до Обединеното кралство, Съединените американски щати и Канада. 

 
Време за доставка
Очакваните срокове за доставка варират за всеки отделен продукт и могат да бъдат видени в продуктовия лист, където е наличен, и на страницата за поръчка, в имейла за потвърждение на поръчката, а също и в запазената ви зона в раздел "Поръчки" след направата на поръчката. Като цяло средните времена за доставка варират в зависимост от дестинацията и избрания продукт. Преди да бъде направена поръчката, ще бъде показана окончателната дата на доставка, оценена въз основа на адреса на местоназначение, въведен при поръчката. 

Състояние на доставката
След като поръчката бъде изпратена, клиентът ще получи потвърждение по имейл от direect и от куриера, който е приел пратката. Имейлът съдържа връзка, която може да бъде използвана за самостоятелна проверка на статуса на пратката. В запазената зона също така е възможно да се провери състоянието на поръчката и да се проследи пратката по всяко време, като се кликне върху бутона "СТАТУС НА ПОРЪЧКАТА".

Пратката може да бъде проследена и директно от уебсайта на куриера чрез имейла, който той изпраща на имейл адреса, предоставен при направата на поръчката. Повечето от нашите поръчки пристигат навреме. Възможно е обаче да има забавяне на доставката поради събития, които не се дължат пряко на direect или на куриера (напр. лошо време, проверки от страна на властите).

Ако поръчката ви все още не е пристигнала, препоръчваме ви да проверите имейлите, изпратени до вас от direect. Ако сте получили имейл за проследяване, можете да се свържете директно със службата за обслужване на клиенти на куриера, който е взел пратката ви.

Ако сте направили поръчката с регистриран акаунт, данните за доставката ще бъдат показани в потвърждението за доставка и в данните за поръчката на личния ви акаунт. От друга страна, ако поръчката все още не е напуснала direect logistics до определената дата, трябва да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на direect.